1. ANVENDELSE

Der kan kun foretages køb på siden ved bestilling af minimum 3 måltider.

Leveringstiden er 24 timer hvilket vil sige at man ved bestilling inden kl. 12.00, kan få maden den efterfølgende dag.

Gælder dog ikke ved bestilling lørdag og søndag.

Maden kan afhentes i receptionen på Hotel Norden, Storegade 55, 6100 Haderslev i tidsrummet kl. 12.00-18.00. Medbring venligst kvittering på købet.

2. BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER

2.1 Når Kunden bestiller et værdibevis. rejse, ophold eller gavekort på www.hotelnorden.dk, indhenter Hotel Norden relevante personoplysninger om Kunden.

2.2 Visse oplysninger registreres automatisk, fordi Kunden ved at besøge hjemmesiderne efterlader en række elektroniske spor, idet Kundens browser automatisk sender informationer til Hotel Nordens server. De elektroniske spor Kunden efterlader sig omfatter blandt andre:

Den hjemmeside kunden kom fra, inden Kunden besøgte www.hotelnorden.dk

Hvilke undersider Kunden har besøgt på www.hotelnorden.dk og hvornår

Hvilken browser Kunden bruger

Kundens IP-adresse

Kundens operativsystem (eks. Windows 10)

2.3 Det er herudover frivilligt, om Kunden vil afgive personoplysninger til Hotel Norden. Adgangen til www.hotelnorden.dk kan imidlertid være begrænset, såfremt Kunden ikke ønsker at afgive oplysninger om sig selv.

2.4 Indhentede oplysninger opsamles og bruges til administration, udbud, udvikling og markedsføring af Hotel Nordens ydelser.

2.5 Hotel Norden videregiver ikke personoplysninger til tredjemand, medmindre Kunden har givet samtykke hertil. 

2.6 Ved henvendelse til Hotel Norden kan Kunden få oplyst, hvilke oplysninger der er indsamlet, formålet hermed, og hvorfra oplysningerne stammer. Hvis Kunden mener, at Hotel Norden misbruger Kundens personoplysninger, kan Kunden gøre indsigelse mod behandlingen af oplysningerne.

2.7 Den dataansvarlige er Danske Hoteller A/S, Gammel Kongevej 102, 1.th, 1850 Frederiksberg C.

 

3. BRUG AF COOKIES

3.1 Hotel Norden anvender cookies til at optimere brugeroplevelsen på www.hotelnorden.dk og til den fortsatte udvikling af hjemmesiden. Hotel Norden følger lovgivningen for brug af cookies.

 

4. REKLAMATION OG ERSTATNINGSANSVAR

4.1 Vil kunden påberåbe sig en mangel ved et produkt, som Hotel Norden sælger, skal Kunden give Hotel Norden meddelelse herom inden straks tid efter, at Kunden har opdaget manglen. I modsat fald mister Kunden retten til at påberåbe sig manglen.

10.2 Hotel Nordens erstatningsansvar overfor Kunden er i alle tilfælde begrænset til et beløb svarende til den betaling, Kunden har erlagt for sit køb.

 

5. FORCE MAJEURE, UDEFRAKOMMENDE OMSTÆNDIGHEDER, MV.

5.1 Hotel Norden er ikke erstatningsansvarlig overfor Kunden, når der efter Kundens erhvervelse af et værdibevis via www.hotelnorden.dk indtræder omstændigheder, som hindrer eller udsætter Hotel Nordens formidling af værdibeviset til Kunden. Sådanne omstændigheder kan bl.a. være edb-vira, hacking, DOS- eller DDoS-angreb, spam eller anden unormal belastning af Hotel Nordens systemer, påbud fra offentlige myndigheder og rettighedshavere, eller andre omstændigheder, som Hotel Norden ikke har direkte kontrol over.

5.2 Såfremt en eller flere af de forannævnte omstændigheder indtræder, er Hotel Norden efter eget valg berettiget til at udskyde formidlingen af værdibeviset eller til ansvarsfrit at annullere den aftalte formidling helt eller delvist.

 

6. LOVVALG

12.1 Enhver tvist, som måtte opstå i forbindelse med Hotel Nordens formidling af værdibeviser, rejser, ophold og gavekort, samt tvister vedrørende udnyttelsen af sådanne værdibeviser, rejser, ophold og gavekort, herunder tvister vedrørende værdibeviser, rejser, ophold og gavekorts eksistens eller gyldighed, skal afgøres under anvendelse af dansk ret og sager skal indbringes for en dansk domstol.

 

KONTAKTOPLYSNINGER

Hotel NordenStoregade 556100 HaderslevE-mail: info@hotelnorden.dk Telefon + 45 7452 4030